گردش کار

work flow

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram

گردش کار:

هر گردش کار مجموعه ای از عملیات متوالی است که در نرم افزارسی آر ام نیماد  تحت عنوان کار تعریف می‌شود. مدیر سیستم می تواند از گردش  کارها برای اعمال خودکار بخشی از امور استفاده نماید. به طور کلی گردش های کار با توجه به شروط تنظیم شده مدیر  سیستم، در زمان های مشخص کارهای موردنظر را عملی میکنند.

 

شما میتوانید از گردش کارهای استاندارد ارائه شده، استفاده کرد و آن ها را بر حسب نیازهای خود تغییر داده و یا حتی گردش کار جدید اضافه کنید.

هر گردش کار در سه مرحله انجام میشود: اول زمانبندی،دوم اعمال شرط،سوم افزودن وظیفه

به‌طور مثال میتوانید برای یک عمیلات خاص در سیستم یک وظیفه در نظر بگیرید  زمانی که این عملیات درخواست می‌شود وظیفه به طور خودکار ایجاد شود و ارجاع داده شود و همچنین برای درخواست کننده نیز یک پیام مبنی بر شروع کار ارسال گردد.

از طریق گردش کار میتوانید کارهای تکراری تیم خود را به صورت خودکار انجام دهید و آن‌ها را قادر به صرف زمان بیشتری در کارهای مهم تر کنید.

اتوماسیون فرآیند های فروش:

میتوانید با تعریف یک راه انداز(trigger) بسیاری از فرآیندهای تکراری ازقبیل ایجاد فاکتور،ارسال ایمیل یا sms،ایجاد یک وظیفه و… را به‌صورت خودکار انجام دهید.

سرنخ ها و فرصت ها را به صورت خودکار از وب فرم ها ایجاد کنید :

با اتصال CRM به وب سایت خود ، تمام اطلاعات مربوط به افرادیکه فرم های موجود در وب سایت را پر میکنند را انتقال دهید.

زمانی که یکی از مشتریان برای حلی مسئله‌ای به شما رجوع می‌کند ،بعد از حل مسئله توسط تیم پشتیبانی شما پرونده مربوطه بسته می‌شود اما اگر مشتری دوباره رجوع کند سی آر ام نیماد این قابلیت را دارد که پرونده مربوطه را به‌طور خودکار باز کند و هشداری را به‌صورت خودکار به نماینده مربوطه ارسال کند. همچنین هنگامی‌که یکی از مشتریان VIP شما با اولویت بالا ، در زمان مناسبی پاسخگویی نشده است این سیستم یک هشدار با اولویت بالا را برای فرد یا افراد مربوطه در تیم پشتیبانی ارسال می‌کند. ازین طریق میزان شکایات مشتریان کاهش و رضایتمندی آن‌ها افزایش می‌یابد.

آپدیت کردن وضعیت یکسری از فیلدها به‌صورت خودکار نیز از دیگر موارد اتوماسیون خدمات مشتری در سی آر ام نیماد است . به‌طور مثال اگر یک پرونده دوباره باز شد فیلد اولویت به “بالا “تغییر پیدا کند و یا اگر ایمیلی حاوی کلمه”رمز عبور ” دریافت کردید به‌طور خودکار به تیم آ تی ارجاع داده شود.

ایجاد خودکار وظیفه و تخصیص دادن آن‌ها: وقتکیه یک پرونده برای یک عملیات بخصوص درخواست می‌شود ویتایگر میتواند به‌طور خودکار وظیفه مربوط به آن را ایجاد کند و همچنین به درخواست کننده این اطمینان را بدهد که کار در حال انجام می‌باشد.

advanced divider

جهت دریافت آخرین مقالات آموزشی، اخبار و جشنواره ها در خبرنامه ما عضو شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نگاهی به این مطالب هم بیاندازید، شاید برایتان مفید واقع شد...

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram